Jouw unieke woorden. Jouw unieke verhalen. Jouw visie, je missie: deze dag geef je woorden aan wat jij met je bedrijf – in de wereld – komt doen.
Missie event
19 januari 2024
Na deze dag is je marketing voor altijd anders …
Je voelt dat je ‘iets’ komt brengen met je bedrijf. Met jouw kennis, kunde en kwaliteiten. Maar het onder woorden brengen van dat ‘iets’, dat is een ding.
Omdat je voelt dat het meer is. Het is niet enkel foto’s maken als fotograaf. Of websites bouwen als webbouwer. Het is niet zomaar kleding verkopen. Loopbaanadvies geven. Virtual assistent zijn. Voedingsspecialist. Spiritueel coach. Of wat je expertise ook is.
Het is meer dan dat …
Daar ligt ook je twijfel. Wat ís dat ‘meer’ dan precies?
En ben je wel goed genoeg om dat ‘iets’ van de daken te gaan roepen?
Sowieso, wie ben jij nou eigenlijk dat je denkt dat jij écht ‘meer’ te brengen hebt?
En wat maakt jouw ‘iets’ dan zo speciaal dat je er woorden aan kunt geven die ‘ertoe doen’?
Wat ook nog kan spelen is die vraag over het wel oké is dat je bewust marketing gaat voeren om jouw mensen te wijzen op jou en jouw ‘iets’. Zeker als je niet weet hoe je het op het podium zetten moet … wat vertel je? Hoe? Wat spreekt aan? Wat is de betekenis ervan? Hoe zorg je dat je met jouw verhalen niet een van velen bent?
De wereld gaat jouw betekenis zien, voelen en ervaren.
Ik geef je alvast graag de volgende mee.
Marketing is werken aan positieve verandering. Empathie, dienstbaarheid en empoweren zijn hierin key (zéker anno nu). De standaard trucjes en formules werken niet meer. De wereld is veranderd en blijft veranderen. Daarom is het belangrijk dat marketing komt uit je hart. Pas dan komt wat jij te delen en te brengen hebt écht bij de ander aan.
Marketing is een kans om mensen van dienst te zijn. Om van betekenis te zijn voor hen. Met dat ‘iets’ dat jij komt brengen, zet jij positieve veranderingen in gang. Al ín die marketing doe je dat.
Als je dit leest en tegelijkertijd voelt dat dit je raakt, blok dan 19-1-2024 meteen in je agenda. Op deze dag ga je jouw unieke woorden vinden. Jouw unieke verhalen. Jouw visie formuleren, je missie: woorden voor dat ‘iets’ dat jij komt doen.
Dit is voor jou als je zoekende bent naar de juiste verhalen, de juiste woorden die duidelijk niet zomaar een herkenbaar en bijna standaard marketingverhaal zijn. Je gaat het verhaal vertellen van jouw mensen. De mensen die er voor jou toe doen.
Na dit event zal niets meer hetzelfde zijn en zul je die mensen aantrekken die klaar zijn voor jou. Mensen voor wie jij van betekenis kunt zijn.
Het programma start om 09.30 en is om 16.00 uur afgelopen.
Locatie: De Keukentafel, boven Café Bij van Dijk in Geldrop.
Het gaat een special event worden. Een workshop-event dat voor altijd jouw marketing zal veranderen. Deze dag krijg jij de sleutel in handen die je nodig hebt.
(Ben jij member van de House of Content of volg je het jaarprogramma? Dan is deze dag al voor jou ingepland en hoef je niets te regelen.)
Deze dag krijg je de sleutel die je nodig hebt
… om de beste content te maken voor die mensen voor wie jij van betekenis wil zijn.