Nu is het tijd voor jou

Nu is het tijd voor jou

Je hebt al die jaren gezorgd, voor alles en iedereen om je heen. Steeds stelde je anderen centraal, bij alles wat je deed. Maar nu weet je en voel je: het is tijd voor jou. Tijd voor jou om je dromen waar te maken. Om je bedrijf te laten groeien. Om nog meer mensen te helpen met jouw expertise. En misschien zelfs tijd om dat boek te schrijven.

Het is tijd om jezelf centraal te stellen, zodat je volop energie hebt om dit ook daadwerkelijk te gaan doen: werken aan die droom.
Ook omdat je het waard bent dit te gaan doen.

Het is tijd voor jou, omdat jouw expertise en talent niet voor niets aan je zijn gegeven.
Je bent en staat niet voor niets op deze plek, op dit moment.
Je leest of hoort deze tekst niet voor niets.

Het is tijd voor jou.

Er is maar één manier om die te pakken:

door daadwerkelijk de tijd te nemen voor jou.
En ik ga je vertellen, in dit artikel, hoe dat je dat kunt doen.
Waardevolle tijd nemen voor jou.

Het was niemand minder dan Elisabeth Gilbert die het boek schreef Eat, love and pray. (Misschien ken je film, dat kan ook.) Autobiografisch en een beetje geromantiseerd.
Elisabeth was elke dag in de weer om te voldoen aan het beeld dat anderen hadden van haar.
Om dat beeld in stand houden en te voldoen aan de eisen die aan haar werden gesteld.
Terwijl er diep vanbinnen iets anders van haar werd gevraagd. Alleen kon ze dat niet horen. Ze voelde dat alleen.

Op een nacht kroop ze uit bed, aan het eind van haar Latijn, sprak tegen God of wie ook maar wilde luisteren. En dat veranderde alles.
Ze gooide haar leven over een andere boeg om te weten wat er binnen in haar speelde. Wat ze nu precies wilde doen.
Ze koos ervoor ervoor om vanaf dat moment tijd te nemen voor haar.
En dat was wat haar uiteindelijk succes heeft gebracht.

Nu hoef je niet zo radicaal je leven om te gooien, zoals zij dat heeft gedaan. Het kan ook anders.
Heel eenvoudig.
Je pakt elke dag een eigen uur.
Met daarin een eigen moment om in gesprek te gaan met jou. Met je droom. Met pen en papier.
Deze tijd is zo waardevol, en kan alles veranderend zijn.
Geen ruis, alleen jij, je pen en je notitieboek. Geen onderbrekingen van buitenaf.

Dit eigen moment, dit eigen uur, vormde niet alleen mijn bedrijf, maar zelfs mijn leven.
Het zorgde dat ik opstond uit een diep dal.
Het zorgde dat ik mijn huidige vriend leerde kennen.
Het zorgde dat ik afscheid kon nemen van een foute relatie.
Het creëerde kansen, liet mijn intuïtie aan het woord en zorgde dat ik keuzes maakte die mij brachten waar ik nu ben. Met een eigen uitgeverij waar ik niet eerder van durfde te dromen. Klein voorbeeldje maar.

Hoe zou het zijn als jij ook vanuit die eigen tijd je dag zou beginnen. Met pure tijd voor jou.
Je eigen moment.
Stel je dat eens voor. Niet meer rennen, jagen en vliegen voor alles en iedereen. Het kan.
Het kan. Ik help je hiermee.
Ik help je in gesprek te gaan met je intuïtie. En door te pakken op de inspiratie die je krijgt.
Inspiratie voor mooie teksten voor je bedrijf en misschien zelfs voor dat boek.
Omdat ik weet dat dat kan.
Omdat ik weet dat jij dat kan.
En omdat ik weet dat het tijd is.
Tijd voor jou.

Tijd om te kiezen voor die waardevolle tijd voor jou.
Stel jezelf centraal en maak je dromen waar. Het is tijd.
Het is nu tijd voor jou.

Lieve groet, Marianne

(PS: heb jij op je lijstje staan dat je meer tijd voor jezelf wil hebben? En voel je, als je zit zo leest, iets opspringen in je hart? Roept dat boek, of dat succes voor je bedrijf? Neem dan contact op met mij om te ontdekken wat je eerste stap kan zijn. Ja, Marianne, ik wil contact!)

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Zoek blogs op categorie

Delen met:

Instagram Stories: waarom?

Instagram Stories: waarom?

Instagram Stories: waarom? Als je nog geen Instagram Stories in je marketingstrategie hebt opgenomen, omdat je je daar nog niet bewust in hebt verdiept, dan ga ik je nu 9 redenen geven waarom ik je adviseer dat wel te doen. Allereerst; ik ben groot fan. Ik maak al een...

Mariannes Mail: bloedeerlijk over ondernemen en het leven, over marketing en over schrijven. Ontvangen? Schrijf je dan meteen in:

 

 

dit veld niet invullen s.v.p.

Adres

Waleweinlaan 4
5665 CK Geldrop

Contact

Mobiel: 06-42515104
marianne@tekstgericht.nl

Jouw privacy is goed geregeld:

Voor meer inspiratie volg je mij op: