×
Stop dat stoeien met je tekst
Ben jij ondernemer en doe je zelf je marketing, dan ben je ook bezig met tekst. Tekst is dé basis van je marketing. Tekst is dé basis van je hele bedrijf. Tekst, geschreven én gesproken, geeft jouw betekenis weer.
Ik kan hier uren over filosoferen met je, maar daar ben je nu niet naar op zoek. Je wil gewoon lekkere teksten schrijven. Punt.
Helder. Ik help je content te maken die ertoe doet. Ik help je teksten te schrijven die ertoe doen. Verhalen te delen die verschil maken. Blogs, mails en posts waar iedereen over praat. Dat boek dat iedereen wil lezen.
Ik zet je met mijn coachings en cursussen aan. (En leer je hoe bewust bezig zijn met tekst, je leven en bedrijf naar een volgend niveau kan brengen.)
Jij wil écht van betekenis zijn met je bedrijf, met je expertise, vanuit je missie en vanuit je ambities. Je wil zichtbaar zijn, vanuit een speciale drive die je voelt. Je wil marketing voeren vanuit je hart.
Ik geloof dat dat dé manier is om jezelf te profileren en relaties op te bouwen. De manier waarop je de fijnste klanten vindt.
Is dat wat bij je past?
Is dat jouw invulling van ondernemerschap?
Is dat waar je met jouw expertise naar verlangt en meer over wil leren?
Dan is Mariannes Mail voor jou bedoeld.
Schrijf je in en ontvang gratis de fijnste inzichten en tips. Bloedeerlijk over ondernemen, marketing, schrijven, contentcreatie en ja, ook het leven.
Schrijf je in dan krijg je ook het e-book ‘Boost je creativiteit, 22 ideeën’ cadeau! Want als je marketing gaat voeren vanuit je hart, mag je creativiteit heerlijk gaan stromen.
"Creativiteit ontstaat zodra je pen en papier gaat pakken. Dat geeft magisch resultaat. Die magie ontstaat niet zolang je in je hoofd blijft zitten."
Marianne
Wat kun jij bij mij?
Je wil van betekenis zijn met je bedrijf. Je wil groeien met je bedrijf en meer mensen helpen met jouw expertise. Je wil zichtbaar zijn en ruimte geven aan jouw missie.
Met inspirerende blogs, teksten die verschil maken en berichten op je social media die ertoe doen. En – als jij die ambitie hebt – met zelfs dat eigen boek.
Dát is waar ik jou als schrijfcoach, contentstrateeg én uitgever bij help.
Mijn ervaring is dat wat je leert, hoort en ervaart op alle aspecten van je leven kunt loslaten. Het is een continu proces. Met de handvatten van Marianne en de inzichten opgedaan tijdens de Deep Dive-cursus is er een hele stevige basis gelegd.
Enkel aan te raden als je echt aan de slag wil, wil/durft sparren met anderen over hetgeen waarmee je worstelt, de confrontatie met jezelf wil aangaan om persoonlijk te groeien en dus ook te groeien in je bedrijf. Stap voor stap op pad.
Met Marianne was het echt samenwerken en sparren. Ze haalde precies die punten eruit waar ik zelf niet tevreden was en kwam met goede suggesties. Marianne legt net als ik de lat ook hoog. Mede daardoor is Survivalgids voor weduwen een mooi boek geworden. Dank je wel Marianne en tot het volgende boek!
Ik dacht dat bloggen niets voor mij was. Tot ik de Spoedcursus van Marianne ging volgen. Marianne heeft een knop omgezet. Het schrijven van een blog kost mij geen tijd, maar geeft ontspanning en plezier! De flow zit er goed in en we krijgen leuke reacties op de blogs die op onze dierenartsenpagina staan. Wat het nog leuker maakt 😃
Ik was al anderhalf jaar aan het vechten met mijn boek. Tot ik Marianne leerde kennen. In augustus gestart, in februari op nummer 1 bij Managementboek.nl Vind ik leuk! is een bestseller en wordt nog steeds dagelijks besteld. Marianne zorgt ervoor dat jij het ziet, voelt en gaat doen. Stap voor stap, gestructureerd, met aanmoedigingen op de momenten dat jij ze nodig hebt. Zonder Marianne was mijn bestseller er niet geweest.
Ik zie echt een verschil in mijn bedrijf: de website van HelenHelpt staat, die van mijn praktijk volgt snel; ik post veel regelmatiger op social media en ben zelfs wekelijks aan het bloggen. Ik weet zeker dat ik zonder de coaching van Marianne deze stappen niet had gezet!
Marianne schreef in opdracht van ons het kinderboek ‘Het geheim van het verdwenen Katoenpad. De kracht van Marianne is dat zij de zaken op een onbevangen manier benadert waardoor ze hele verrassende resultaten boekt.
Ik leerde het schrijven van blogs bij Marianne. Uit de eerste 12 blogs haalde ik maar liefst 7 nieuwe klanten. En nog steeds groeien we door. De blogs die ik schrijf dragen daar zeker aan bij.
Ik ben gek op dromen en doelen. Ik heb ze zelf en hoor anderen er ook graag over praten. Waar wil je naartoe, hoe zie je jezelf voor je als je daar bent, hoe zou het voelen … Hier bewust mee bezig zijn, op sturen, nieuwsgierig zijn naar wat op je pad komt en onderweg zo veel mogelijk genieten. Je bedrijf is het vehicle daarvoor.
Maar er zit veel ‘op’. Want wie ben jij nu om die dromen te hebben, is het nu niet goed genoeg dan, wat als jij die dromen bereikt – waar blijft dan de rest van je gezin; gaat het niet ten koste van?
En wat als het niet ‘lukt’? Heb je gebikkeld en gebikkeld en waarvoor?
Als vrouw ben je geneigd snel concessies aan je dromen en doelen te doen. In mijn ogen is dat een van de redenen waarom veel vrouwelijk ondernemers zichzelf en hun expertise klein houden. En hun bedrijf als een bedrijfje blijven zien.
ONNODIG. ZONDE. JAMMER.
Wat als ik jou een jaar ga empoweren bij het realiseren van je dromen en je doelen, op zo’n manier dat je inziet dat het niet puur om een GO – GO – GO mindset? Maar dat je juist ontvankelijk mag zijn en open mag staan voor dat succes dat jij voor ogen hebt?
Want weet dat het MAG. Ik strongly advice you zelfs :- Druk op de knop hieronder en ontdek wat ik in petto heb voor jou.
Laatste blogs
Hoe blijf je na de vakantie in de power die je voelt?
Hoe zorg je dat je in je eigen power blijft, zo na de vakantie? Na de vakantie lijkt het wel (en het is voor de meeste mensen ook écht zo), dat al die ondernemende collega’s van je zich helemaal enthousiast en vol goede moed op hun socialmedia-aanwezigheid storten. Je...
Je creativiteit omzetten in meer omzet en winst
Als ondernemer ben je creatief. Je denkt na over de markt, over je klanten. Je ontwikkelt nieuwe diensten en producten. Je ontwikkelt ideeën om je te onderscheiden van je concurrenten om de aandacht van je doelgroep te trekken. En in je werk zelf ben je ook creatief:...
ChatGPT, creativiteit en jouw contentstratgie
ChatGPT is een geweldige tool om te gebruiken voor je contentstrategie. En zeker als creativiteit hoog in het vaandel staat óf je het gevoel hebt dat je creativiteit juist mist! Je hoeft echt niet meer te bedenken waar je het toch over moet hebben. Als je ChatGPT...
Schrijf in en krijg het e-book '22 ideeën om je creativiteit te boosten' cadeau!
Adres
Waleweinlaan 4
5665 CK Geldrop