Podcast: Hoe gaat het met je plan en planning?
Hoe gaat het met je plan en planning? (Wake up call)
We zijn inmiddels half januari voorbij. En ja, het is nu al een goed moment om eens terug te gaan kijken hoe die eerste weken zijn gegaan. Zeker content-wise. Content creëren en delen is als zuurstof geven aan je business. Door de content die je deelt komen de mensen naar je toe. Dat, gecombineerd met wat er via-via over je wordt gezegd, is wat jou aantrekkelijk maakt voor die klanten jij zo graag wil helpen met je bedrijf.
Planning, contentplanning en inspired action spelen hierin een essentiële rol.
Ik ben zelf al na de tweede week van januari tot de conclusie gekomen dat ik in een belangrijke valkuil stapte. Namelijk héél hard gaan werken aan het realiseren van de doelen die ik heb. Zeker omdat ze steeds dichterbij komen. Zoals de lancering van een speciale FB-campagne die 365 Geluk gaat boosten, het opvoeren van de verzendfrequentie van Mariannes Mail, de contentcoachings, het boek dat ik aan het schrijven ben en ook het upcoming Mission Event.
Er is veel te doen en alhoewel ik alles op papier en in de agenda heb staan, én ondersteuning heb van een hele fijne VA, ben ik er druk mee. En ik heb nu al het gevoel: Oh my god, ik heb maar 24 uur in een dag! En dan ben ik ook nog meer dan ondernemer 😊
Bij mij kwam dat naar voren op vrijdagavond, na week 2 van januari. Ik voelde aan mijn lijf dat ik te hard ging. En dat ik vanuit al mijn enthousiasme aan het werken was. Dat op zich niet verkeerd is, maar waarbij ik toch heel makkelijk mijzelf op het tweede plan zetten kan. Zeker omdat ik dit allemaal doe vanuit de drive die ik heb, mijn eigen missie. Vanwege die missie heb ik continu inspiratie, waar ik ook graag op doorpak (inspired action) zonder na te denken over mij …
Dus ja, ik werk hard aan alle doelen, maar loslaten en een stapje terugdoen vergat ik die eerste twee weken al bijna.
Dat inspireerde mij tot het opnemen van een nieuwe podcast-episode. Al wandelend over de hei. Ik deel mijn visie, ervaring en gedachten met je.
En hoe tegenstrijdig het ook klinkt: ik nam die op tijdens een wandeling over de hei. Tijdens de me-time di zo belangrijk is toch …
Je hoort onder andere in deze episode:
- Hoe je missie kan zorgen voor een inspired action movement
- Wat er gebeuren als je geen tijd voor jezelf opneemt in je planning/agenda.
- Hoe je (content)planning en het leven elkaar in de weg kunnen zitten.
- Hoe ik hier al in twee weken bewust van werd en wat ik besloot.
- Waarom je tóch zo snel mogelijk moet doorpakken op ideeën als je daar inspiratie toe hebt en wat er gebeurt als je dat niet doet.
Dat laatste punt is de hele reden waarom ik deze podcast-episode nu opnam.
In de episode stel ik je verschillende vragen die je helpen terugkijken naar jouw eerste twee weken om te ontdekken of jij ook al – onbewust – valkuilen tegen bent gekomen, die onder andere te maken hebben met het creëren van de content die je helpt jouw doelen te bereiken.
Je luistert de episode hier.
Het Mission Event
Het event waar ik over spreek is in de podcast is het Mission Event.
Als jij je missie op de juiste wijze kunt verwoorden, dan zorgt die verwoording ervoor dat jij steeds opnieuw die inspiratie hebt om mooie content te maken en te delen.
Sterker nog, die missie en die woorden kunnen je bekrachtigen. Ze kunnen je empoweren, en je (zelf)vertrouwen een boost geven …
Het event is voor mission driven ondernemers, die de wereld op hun manier mooier willen maken, hun marketing (nu eindelijk) ongeremd, vol gratie en vertrouwen in willen zetten.
En dat … is nodig.
Meer weten? Kijk op Mission Event voor meer informatie of bestel je ticket hieronder meteen.
Lieve groet, Marianne
Waarom wil je dit event niet missen?
– Omdat het tijd is jezelf nu dat podium te gaan geven. Ga je dat niet doen, verandert er niets. Dit event zet je ‘aan’.
– Omdat je weet dat iets komt brengen, dat nu gewoon nog niet goed genoeg ‘uit de verf komt. Je wil weten welke vormen je het beste kunt gebruiken en welke messages als eerste de wereld in mogen. Zodat je in actie kunt komen.
– Omdat je meer impact wil maken dan je nu doet. Je werk is van belang. Daar geef je nu te weinig aandacht aan.
– Omdat je voor meer mensen van betekenis wil zijn.
– Omdat je met jouw bijdrage graag de wereld mooier wil maken en wil weten hoe je dat het beste kunt doen.
– Omdat je je wil verbinden met andere ondernemers die dit voelen net zoals jij.
– Omdat het tijd is je missie te gaan léven.
Het is tijd om het te gaan doen …
Meer blogs
Beschermd: Hoe jouw energie je business kan afremmen
Wachtwoordbeveiliging
Voer het wachtwoord hieronder in om deze beveiligde post te bekijken.:
De kracht van authenticiteit en intuïtie in je ondernemerschap
Authenticiteit: Je Ware Zelf Tonen Het is belangrijk om een niche te kiezen, je te specialiseren en om één duidelijk gedefinieerde doelgroep en aanbod te hebben. Maar wat als je meerdere passies hebt? Wat als je hart je in verschillende richtingen trekt? Al langer...
STOP jezelf te boycotten (alleen lezen als jij ook altijd 100.000 ideeën hebt)
“Aaarrggghh, dan kan ik zo boos worden op mezelf. Waarom doe ik het dan niet? Ik wéét dat ik het kan. Maar kom gewoon niet in die actie of maak het niet af. Zo frustrerend. En helemaal als ik het idee alsnog bij iemand anders, uitgewerkt en wel voorbij zien komen...
Schrijf in en krijg het e-book '22 ideeën om je creativiteit te boosten' cadeau!
Adres
Waleweinlaan 4
5665 CK Geldrop
0 reacties