Wanneer ben je succesvol met je bedrijf?

Wanneer ben je succesvol met je bedrijf?

Wanneer ben je succesvol met je bedrijf? Wanneer jij vindt dat je succesvol bent. Meer dan dat is het niet. Maar wat als je vindt dat je niet succesvol bent? Waar kan dat door komen? In dit blog vertel ik je welke 5 factoren hier een rol in kunnen spelen.

Wat betekent succesvol zijn voor jou?

Heb je al ooit voor jezelf eens zwart op wit gezet wat succes en succesvol zijn betekent voor jou?
Succes betekent niets anders dan een goede afloop, uitkomst of uitslag. En wanneer het gaat om jou en je bedrijf, dan ben jij degene die bepaalt hoe die goede uitkomst eruit mag zien.

Voor mij is het zonder financiële zorgen kunnen doen wat ik fijn vind om te doen, in mijn bedrijf maar ook samen met de lieverds van wie ik hou. Dat is succes voor mij. Dat komt al vanuit vroeger. Wij hadden het thuis niet breed. Ik heb echt wel de struggles gezien, vandaar dat dat een onderdeel is voor mijn gevoel van succesvol zijn. Voor jou kan dat heel anders zijn. En in tegenstelling dan dat je soms zult denken: dat is helemaal oké.

We laten ons gevoel van succes vaak afhangen van anderen

We laten het feit of we succesvol zijn vaak afhangen van wat anderen vinden dat succesvol is. Wanneer je iemand hoort roepen dat je succesvol bent als je zo veel mogelijk vrij bent en toch zo mogelijk veel geld verdient, kan het zijn dat jij dat ook denkt. En dat je je dus niet zo succesvol voelt. Ik denk dan: ik vind het zo fijn om te doen wat ik doe. En op de manier waarop ik het doe.
Ik geniet ervan en ben gelukkig. Is dat niet succesvol dan?

Jij bepaalt en werkt aan jouw succesvol zijn

Het is gewoon heel gaaf: als jij verantwoordelijk bent voor het succes van jouw bedrijf, ben jij ook degene die bepaalt hoe dat succes er dan uitziet. Jij beslist hoe je die weg daarnaartoe aanvliegt. It’s all in your hands. Je moet alleen weten wat succes dan is voor jou. Wat is voor jou succesvol zijn? Nu kan het zijn dat jij ook nu nog voelt dat je niet zo succesvol bent als je zou willen zijn. Omdat je iets anders voor ogen hebt gehad dan dat het nu is misschien. Dan moet je weten dat er 5 factoren zijn die hier een rol in kunnen spelen. Ik geef ze je alle 5.

5 factoren die een rol spelen in je gevoel van succesvol zijn

Dromen: hoe helder heb je ze? Heb jij voor jezelf dit al eens goed bepaald? Uitgeschreven op papier? Of eigenlijk niet?

Tijd: Heb je genoeg tijd? Hoe beleef je tijd en hoe zet je die in?

Overwhelmed zijn: Zie je talloze (groei)mogelijkheden waardoor je niet weet wat je focus moet geven of zie je juist geen mogelijkheden en heb je soms zelfs het idee dat je vastzit?

Twijfels: Wie ben jij nou? Anderen zijn veel beter …

De discobolmind: Superveel ideeën hebben, alles leuk vinden en al veel op de plank hebben liggen –  en niet goed weten hoe ze nu naar buiten te brengen. Dus de plank blijft vol …

In de komende online workshop ‘Jij bent het succes van je bedrijf’ die ik gratis geef, ga ik op deze 5 factoren in.
Ik ga je vertellen hoe je herkent dat die een rol spelen en ik ga je hele fijne tips geven die je helpen hier anders mee om te gaan, waardoor ze juist gaan bijdragen aan je succes.
Supergaaf dus!

Wil je meedoen? Klik op de link hieronder, schrijf je in en kies een datum die bij je past.
Deze workshop ga je kijken naar waar jij nieuwe stappen kunt gaan zetten. Juist nu in deze tijd.

Ja, ik doe graag mee met de workshop!

Lieve groet,
Marianne

PS: De workshop past helemaal in deze tijd. Het is heel slim juist nu even met mij uit te zoomen op jezelf en je bedrijf. En pak pen en papier erbij want je gaat hele mooie inzichten opdoen. 

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

ContentClass 28 januari; Inspirerende teksten schrijven

Zoek blogs op categorie

Delen met:

Orde brengen in ideeën

Orde brengen in ideeën

Orde brengen in ideeën Als je eenmaal op de frequentie zit waar de contentideeën om de haverklap binnenvallen, dan kan dat best overwhelming zijn. Zoveel ideeën om in content uit te werken, maar so little time. Maar goed, je schrijft ze allemaal op. En wat dan? Ik...

Pit in je blog

Pit in je blog

Pit in je blog Hoe zorg je ervoor dat je pit in je blog krijgt? Niemand leest een lang blog helemaal door zonder dat het pit heeft. Wat is pit? Voor mij betekent pit dat het blog steeds opnieuw iets in de lezer raakt, waardoor hij echt door wil lezen. Iets wat steeds...

Elke week (schrijf)inzichten en (ondernemers)inspiratie ontvangen? Schrijf je dan in voor Mariannes Mail

 

 

dit veld niet invullen s.v.p.

Adres

Waleweinlaan 4
5665 CK Geldrop

Contact

Mobiel: 06-42515104
marianne@tekstgericht.nl

Jouw privacy is goed geregeld: 

Privacybeleid

 

Voor meer inspiratie volg je mij op: